وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

یادداشتی پیرامون شهدای هسته ای ایران و تصاویر مرتبط


ظهر بیست ویکم دی ماه 1390   قاتلان وتروریست ها که انگشت خودشان را گزیده بودند واز تعجب پیشرفت علمی  و هسته ای این مرز وبوم را نمی توانستند ببینند دختربچه ای را یتیم  ودل هر ایرانی را پرا از نفرت از اسراییل وحامیانش کردند.

این اقدام تروریستی سال پیش  که اکثر  رسانه های جهان حتی سی ان ان و الجزیره هم با پرداختن به آن انگشت اتهام را به سوی موساد و سیا نشانه رفتند. سومین ترور دانشمندان هسته ای ایرانی در سال های اخیر بود.

البته این ترور شوم بار دیگر ادعاهای برخی محافل شبه روشنفکری داخلی را مبنی بر آنچه که توهم توطئه در میان ایرانیان می خوانند و اعتقاد به این نگرش که غرب از پیشرفت کشور استقبال می کند را برای چندمین بار با ناکامی عملی مواجه ساخت.

ترور آن هم در محیط دانشگاه و منزل و از سوی مدعیان حقوق بشر و سکوت سازمان های حقوق بشری در برابر این اقدامات شوم -حرکت تازه ای برای  ما نیست. در  این اقدام جنون آمیز  گناه سازمان های بین المللی چون آژانس انرژی هسته ای کم تر از گناه طراحان آمریکایی و صهیونیست آن نیست.

اگر جامعه جهانی و سازمان ملل ترورهای قبلی دانشمندان ایرانی را محکوم و تدابیر جدی برای توقف این روند اتخاذ می کردند، ما دیگر شاهد کشته شدن  دانشمندان ایرانی نبودیم. عاملین اصلی ترور دانشمندان ایرانی به حدی آشکارند که حتی علیرضا نوری زاده لجن ضد انقلاب هم با درک این واقعیت آمریکا و اسرائیل را متهم اصلی می داند.

جمع شدن سران کشورهای غیر متعهد درتهران این روزها فرصت مناسبی است تا باری دیگر خوی ددمنشی دشمنان ایران رو گردد وبدانند دراین سرزمین سوای از چپو راست بودن همه ایرانی هستیم وبا این خوکهای کثیف صهیونیستی مبارزه خواهیم نمود تا نابودی آنها

دراینجا تصاویری را مشاهده نمایید که بنده از عصر ایران دریافت نمودم  وهمین باعث شد تا انگیزه ای برای نوشتن پیدا کنم وبا دیدن این تصاویر شما خواننده گرامی هم اطلاع رسانی نمایید با نوشته های خود- تا همه بدانند ایرانی اگر چه با مشکلاتی ائم از سیاسی و اقتصادی دست وپنجه نرم می کند اما از پا نمی نشیند ...

تا نابودی تمام دشمنان وخائنان به وطن  انشاالله...


تصاویر را از اینجا مشاهده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد