وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

دیدار مسئولین رادیو قرآن از سازمان اسناد و کتابخانه ملی

مدیران، خبرنگاران و دست اندرکاران رادیو قرآن روز یکشنبه 21 آبان ماه با دکتر اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی دیدار و از بخش های مختلف کتابخانه ملی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر صلاحی در این دیدار با اشاره به حساسیت و ضرورت فوق العاده فعالیت رادیو قرآن برای ایجاد یک جامعه قرآنی گفت: انصافاً نسل جدید بهره های خوبی را از این رادیو و تاثیرات آن می برند.


وی افزود: مجموعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی متعلق به نظام و مردم است و می تواند در فعالیت هایی که رادیو قرآن برای حفظ و استحکام ارزش هایی که نظام بر مبنای آن بنا شده است، همکاری داشته باشد.
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی به مجموعه عظیم وغنی قرآن سازمان اشاره کرد و ادامه داد: سازمان منابع بسیار غنی دارد و حافظه ملی در حوزه سند و کتاب محسوب می شود. اگر به اسناد و منابعی که وجود دارد رجوع کنیم، متوجه می شویم که ملت ایران با چه داشته های غنی دینی و فرهنگی و مبارزات خود در طول دوران قاجار و پهلوی، خود را برای انقلاب ارزشی 1357 آماده کردند.
وی با اشاره به خط مشی سازمان در استفاده از محیط مجازی ، افزود: اطلاع رسانی در محیط مجازی را بیشتر کرده ایم، چون به دور از عدالت است که شخصی به دلیل بعد مسافت و راه، از امکانات و منابع سازمان بی بهره باشد.


برای مشاهده شرح خبر کلیک کنید


مشاهده تصاویر دیدار رایو قرآن از سازمان اسناد و کتابخانه ملی