وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

تبریک

 جناب آقای غلامرضاعزیزی

انتصاب شایسته شمارا به سمت ریاست پژوهشکده اسناد ،سازمان اسناد وکتابخانه ملی ایران تبریک گفته توفیق شمارادر خدمت به ایران اسلامی از درگاه خداوند مسئلت دارم.
                                  

بیست و چهارمین دوره MBA یکساله ماهان

سالی که یک عمر برای شما باقی خواهد ماندآشنایی با MBA
این رشته کاربردی و آموزشی ابتدا در آمریکا و کشورهای صنعتی و سپس به سرعت در کشورهای در حال توسعه مانند ایران، ترویج یافته است. بر خلاف رشته های مدیریت که ماهیت تئوریک و توصیفی دارند، MBA دارای ماهیت کاملا کاربردی و تجویزی است. وقتی سازمان شما در بحران بسر میبرد، برای برون رفت از این بحران به تئوری احتیاج ندارید، بلکه به راهکارهای عملی و تجویزی نیاز دارید که سازمانتان را با کمترین هزینه و در مدت زمان مناسب از بحران خارج کند. همچنین زمانی که به راه اندازی کسب و کارتان فکر میکنید، تئوریها راه گشا نخواهند بود. بلکه شما نیاز دارید که بدانید واقعا باید چکار کنید؟ این دقیقا همان ویژگی MBA است. در واقع دوره MBA این امکان را به شما میدهد تا محیطها و چالشهای واقعی مدیریت را تجربه و مهارتهای کاربردی لازم را برای پیشرفت شغلی خود کسب کنید.

برخی از این مهارتها عبارتند از:
1. اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولیدی، بازاریابی و فروش، اطلاعات و مالی
2. ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان
3. طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
4. کارآفرینی با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید
5. ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های مزبور به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی
6. تصمیم گیری سریع و صحیح
7. فرصت یابی و تبدیل تهدیدات به فرصتها


افرادیکه در این دوره پذیرفته میشوند، پس از فراگرفتن دانش مدیریت و تمرین مهارتهای مدیریتی در این دوره، نیروهای ارزنده ای خواهند شد که می توانند با ترکیب دانش تخصصی و مدیریتی خود در جهت تحقق هدفهای بالا نقش مهمی در بهبود مدیریت جامعه و همچنین کسب و کار خود ایفا نمایند.

در این راستا، موسسه آموزش عالی ماهان، به عنوان اولین Business School و برگزار کننده دوره  های یکساله مدیریت راهبردی کسب و کار (1 – Year MBA) در ایران، در طی 5 سال، توانسته است نزدیک به 1400 دانش پذیر را که غالبا مدیران و کارشناسان ارشد سازمانهای دولتی و خصوصی می باشند، تحت پوشش خدمات آموزش عالی خود قرار دهد و از این میان بیش از 70 درصد آنها توانسته اند با موفقیت در این دوره ها فارغ التحصیل شوند. سایر دانشپذیران نیز در حال تحصیل و گذراندن این دوره های مدیریتی اثربخش هستند.

برخی از ویژگیهای ماهان عبارتند از:
1. جزء 100 برند برتر ایران و همچنین برند برتر خدمات آموزشی کشور در سال 88
2. اعطای گواهی نامه پایان دوره از وزارت علوم با قابلی ت ترجمه رسمی قوه قضاییه و تاییدیه وزارت امور خارجه
3. امکان ادامه تحصیل فارغ التحصیلان ماهان در خارج از کشور
4. همکاری با دانشگاههای بین المللی معتبر مورد تائید وزارت علوم در رشته MBA
5. کاربردی و مهارتی بودن دوره
6. ترفیع سازمانی و اعطای Grade به کارکنان محترم دولت که فارغ التحصیل ماهان می باشند ( طبق مجوز اداره توسعه منابع انسانی وتحول اداری وزارت کشور )

بیست و چهارمین دوره MBA یکساله ماهان از 3دی ماه آغاز خواهد گردید. از شما دعوت میشود تا با ثبت نام در این دوره، تحول مثبت در کسب و کارتان را تجربه و علاوه بر علم مدیریت، هنر و مهارت مدیریت را نیز کسب نمائید. مشاورین MBA ماهان، به صورت حضوری و یا تلفنی آماده هستند تا هرگونه اطلاعات لازم در خصوص این دوره را در اختیار شما دوست عزیز قرار دهند.

 به امید دیدارتان در خانواده ماهان
 
تلفن تماس: 88878781 (8 خط)