وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

راه‌اندازی وبلاگ فصلنامۀ دانشجویی مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا (س)

وبلاگ فصلنامۀ علمی- دانشجویی مطالعات آرشیوی دانشگاه الزهرا (س) راه اندازی شد.


علاقمندان می‌توانند برای آشنایی با این فصلنامه و همچنین دریافت نسخه الکترونیکی شماره‌های اول تا پنجم آن، به این وبلاگ مراجعه نمایند.


ضمناً شماره‌های ششم و هفتم این نشریه به زودی منتشر خواهند شد.


...برای ورود به این وبلاگ، اینجا کلیک کنید...

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدهادی 1396/12/10 ساعت 11:48

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد