وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

سمینار بزرگداشت روابط ایران و لهستان

به مناسبت بزرگداشت پانصدو چهلمین سالگرد برقراری روابط ایران و لهستان، سمینار بزرگداشت روابط تاریخی و تمدنی دو کشور از سوی اداره اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه و با مشارکت سفارت لهستان در تهران در تاریخ 18 آبان 1393 برابر 9 نوامبر 2014 از ساعت 8:45 لغایت 15:30 در محل سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت امور خارجه برگزار می‌گردد.


در این سمینار که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر فرهنگ میراث ملی لهستان نیز حضور خواهند داشت، پژوهشگران و صاحب‌نظرانی از دو کشور در قالب سه نشست تخصصی موضوعاتی چون تاریخ روابط بین ایران و لهستان، حال و چشم انداز روابط ایران و لهستان، همکاری‌های فرهنگی و علمی و هنری بین دو کشور و مباحث ایرانشناسی را مورد بحث و گفتگو قرار می‌دهند.


همچنین همزمان با این نمایشگاه اسناد تاریخی روابط دو کشور از دوران صفویه تا دوران معاصر و مدارک کتابهای تاریخی مربوطه افتتاح و در معرض دیدار عموم قرار می‌گیرد.


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1393/09/06 ساعت 08:38

همه برای سلامتی روان
پریناز
دعا کنید.

ممنون از پیگیریتون...

دین محمدی 1393/08/17 ساعت 12:40

سلام خسته نباشین
هرچی گشتم خبری از آرشیو جمهوری آذربایجان نبود و من به شدت به یک مقاله یا هر اثر دیگری که بتواند اطلاعات جامعی در خصوص آرشیو آذربایجان بدهد, دارم.
لذا از شما خواهشمندم در این خصوص مرا راهنمایی کنین.
باتشکر دین محمدی

دوست گرامی سلام.
آیا به سایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی مراجعه کرده اید؟ برای اطلاع بیشتر می توانید با معاونت اسناد این سازمان تماس بگیرید انشا الله که شما رو راهنمایی کنند
22255119 - 22255118 دفتر معاونت اسناد ملی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد