وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

برگزاری سمینار بین المللی شورای جهانی آرشیو(ایکا)

سمینار بین المللی شورای جهانی آرشیو(ایکا) با موضوع آرشیوهای تجاری و کاری در فروردین 1392 برابر با آوریل 2013 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، این سمینار که به صورت سالانه برگزار می شود، به موضوع "بحران، اعتبار و تاریخ مشارکت: مقابله با درگیری آرشیوی بین علوم تاریخ و بازاریابی" می پردازد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سمینار می توانند با پست الکترونیکی alexander.bieri@roche.com در ارتباط باشند.
گفتنی است این سمینار 26 تا 28 فروردین 1392 برابر با 14 تا 16 آوریل 2013 در شهر باسل سوئیس برگزار می شود. 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پوراحمدی 1391/12/10 ساعت 22:05

با سلام
فهرستی از ارشیویست های جهان نیاز دارم و نمیدانم از کجا در این مورد اطلاعات کسب کنم لطفا راهنمایی کنید و یا اگر تعدادی از آرشیویست های جهان را می شناسید معرفی کنم خیلی به این اطلاعات نیاز دارم
با تشکر منتظر جواب هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد