وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

برگزاری دومین همایش ملی روش های نوین آموزشی

دومین همایش ملی روش های نوین آموزشی، 29 و 30 اردیبهشت ماه 1389 از سوی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در تهران برگزار می شود. 

 

به گزارش پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به نقل از دبیرخانه همایش، همایش روش های نوین آموزشی با هدف بهبود سطح کیفی فرایند آموزش، معرفی طرح های کاربردی در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ پژوهشگری در دانشجویان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات 30 بهمن ماه 88، اعلام نتایج بررسی چکیده مقالات، 10 اسفندماه 88، آخرین مهلت ارسال اصل مقالات، 15 فروردین ماه 89، اعلام نتایج بررسی اصل مقالات، اول اردیبهشت ماه 89 و آخرین مهلت ثبت نام در همایش 10 اردیبهشت ماه 89 اعلام شده است.


کلیه علاقه مندان و صاحبنظران می توانند فراخوان، فرم ثبت نام و اطلاعات مربوط به همایش مذکور را از طریق وب سایت همایش به نشانی http://www.srttu.edu/  مشاهده و دریافت نمایند.  

 

تمدید مهلت ارسال چکیده ها:  

بنا به درخواست گروهی از اساتید و دانشجویان، فرصت ارائه چکیده مقاله تا تاریخ 10/12/1388 تمدید شده است. لازم به ذکر است که تاریخ فوق به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. لذا از کلیه اساتید محترم و دانشجویان عزیز که مایل به شرکت در همایش هستند خواهشمند است تاریخ فوق را به عنوان تاریخ نهایی ارسال چکیده مقاله در نظر داشته باشند و هر چه سریعتر نسبت به ارسال چکیده مقاله خود اقدام نمایند.

 

منبع: 

 http://www.iscs.ir/News.aspx?NewsId=e989ba13-cf5a-438f-9150-2bb07c9822ae&lng=fa

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد