وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

وبلاگ گروهی آرشیویست‌های ایران

مفاهیم، قوانین، استانداردها، سمینارها و اخبار آرشیوی

بزودی انسان های دیجیتال بی وقفه و مطیعانه به خدمت بشر می آیند

پروفسور یحیی کمالی پور، ‌رییس ایرانی دپارتمان هنرهای زیبا و ارتباطات دانشگاه پوردو ایالات متحده در آستانه برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک طی پیامی به طرح جدیدترین دیدگاه های خود پرداخت .وی تأکید کرد: دنیای مجازی چالش ها و فرصت ها ی فوق العاده ای به ما عرضه کرده و کلیه ذهنیت ها ، رفتارها و معادلات اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی را دگرگون کرده است . 

     

 

وی در این مورد به ذکر مثال پرداخته و با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا متذکر شد: نه تنها انتخاب یک سیاه پوست به عنوان چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا شگفت انگیز است بلکه نقش بی سابقه جوانان در انتخابات و استفاده بهینه آنها از شبکه اینترنت برای ایجاد ارتباط مستمر و جلب توجه مخاطبین (رأی دهندگان) بسیار چشمگیر، بی سابقه و نتیجه بخش بود. پروفسور کمالی پور، سرعت و تغییرات دایمی در دنیای مجازی را مورد توجه قرار داده و یاد آور شد : امروز نیاز داریم اصول و فنون حرفه ای حضور در فضای ارتباطات دیجیتالی را بیاموزیم و به قابلیت های شگفت انگیز تکنولوژی های نوین دیجیتال پی ببریم در غیر اینصورت مجبور خواهیم شد در این فضای پرتلاطم  که با سرعت و غرشی دایمی در حال تغییر و تحول است بدون هدف دست و پا بزنیم و به غنایی نرسیم .رییس شورای مشورتی چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در بخش دیگری از دیدگاه های خود خاطرنشان کرد : در دنیای مجازی امروز هر تصوری ، امکان پذیر و هر دیوار یا حریمی شکستنی است . به زودی در کنارمان ،انسان های  دیجیتالی خواهیم داشت که بی وقفه و مطیعانه به ما خدمت خواهند کرد پس چه بهتر است که هر چه زودتر اجزای تشکیل دهنده این انسان دیجیتالی را بشناسیم و به امکانات دنیای مجازی پی ببریم. پروفسور کمالی پور تأکید کرد : چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک ، گام مثبت و مفیدی در راه ارتقای سطح آگاهی و دانش این پدیده نوین ، یعنی روابط عمومی الکترونیک و یا دیجیتال در کشور عزیز مان ، ایران است .

گفتنی است این همایش اردیبهشت ماه سال آینده و هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشوردر تهران برگزار خواهد شد.

محور اصلی مقالات چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک "روابط عمومی در فضای مجازی " اعلام شده است . 

 

منبع خبر : http://www.epr86.blogfa.com/post-415.aspx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد